وبسایت تخصصی تیراندازی بیرجند

وبسایت تخصصی تیراندازی بیرجند
نويسندگان
آخرين خبرها
لینک دوستان
|
|

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبسایت تخصصی تیراندازی بیرجند و آدرس shooter-birjand.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





|

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خبر داد
مراسم بدرقه از تنها نماینده المپیکی استان باشکوه خاصی برگزار شود
حمیدرضا برومند،سرپرست اداره کل گفت:حمایت مادی و معنوی از کاروان المپیکی و پارالمپیکی کشورمان برای حضور موفق در بازی های ریو به صورت ملی و استانی انجام می شود.
 
حمیدرضا برومند،سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیار خوشحالیم در نیم قرن اخیر و برای سومین بار نماینده ای از خراسان جنوبی در بازی های المپیک حضور می یابد،تصریح کرد:این در حالی است که نجمه خدمتی جزو جوان ترین ورزشکار تیراندازی ایران است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان،برومند ،با تصریح این موضوع که مقدمات برگزاری جشن باشکوه بدرقه نماینده شایسته خراسان جنوبی با هیئت تیراندازی استان انجام شده است،خواستار برنامه ریزی و اهتمام جمعی مسوولین و مشارکت گشترده مردم به ویژه جامعه ورزش و جوانان در این برنامه شد و اظهار داشت:همه ما اعم از مردم و مسوولین در قبال جوانان و قهرمانان وظیفه داریم.
مسوول ورزش و جوانان،با اشاره به اینکه حمایت مادی و معنوی از کاروان المپیک و پارالمپیک کشورمان برای حضور موفق در بازی های ریو به صورت ملی و در جای جای استان ها به فراخور حال و مجال در حال انجام است،از برگزاری مراسم ملی با حضور رییس جمهور در اواخر هفته جاری خبر داد و  یادآور شد:حمایت سکاندار دولت تدبیر و امید و نمایندگان عالی ایشان در استان ها نویدبخش کسب موفقیت های بسیار با توجه به توانمندی و لیاقت قهرمانان ما دارد.
برومند با یادآور شدن هدف راهبردی کاروان های ورزشی ایران در المپیک و پارالمپیک ریو ، آن را یک حضوری معنوی،معرفتی و فرهنگی عنوان کرد وافزود:حضور عزتمندانه و اخلاقی ورزشکاران ما به عنوان سفرای فرهنگی و ارزشی کشورمان بیش از هر چیز دیگری حائز اهمیت است.
وی برافراشته شدنت پرچم خوش رنگ ایران اسلامی در بزرگ ترین آوردگاه وررشی جهان در برزیل را موجب رقم زدن صحنه های ناب از عزت و غرور ملی و مایه آبرو و اعتبار کشورمان بیان کرد و افزود:امیدواریم به فضل الهی کاروان های ورزشی « امام رضا (ع) » و « منا » بیشترین درخشش معنوی و قهرمانی را در این دوره از مسابقات داشته باشند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: جهان در سال94 ، ایران در سال94 ، خراسان جنوبی 94 ، شهرستان بیرجند در سال94 ، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 28 تير 1395برچسب:تیراندازی95, ] [ 1:52 ] [ shooter-birjand ]
ارتباط با ما
برچسب‌ها وب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 338
بازدید کل : 36831
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1